من و تو

:|

1392/5/12 16:53
نویسنده : رها
304 بازدید
اشتراک گذاری

نمیخوام م م :(
تو 15 روز دو بار رفتم تست - نشـــــــد گریه
فک کنم خیلی عجله دارم که هی اینجوری زود زود میرم ، اصلا دیگه نمیرم ، تا ببینم خدا چی میخواد
ولی  کلا یه جوریم میشه 
این چند روز حالم اصلا خوب نیست ، حالت تهوع ، سرگیجه و و و ... 
نمیدونم چرا خوب هم  نمیخوابم ، همش خواب میبینم که بابا سیام و دارم از دست میدم
شبا شده  سه بار یه خواب و تکرار میکنم
دیگه کلا اعصابم و به هم میریزه ، اینجوری هم که میشم ، کلا کم حرف میشم ، سیامک ناراحت میشه 
امروز بهم میگه : رها ، تو چند وقته عوض شدی ، دیگه مثل اولا نمیخندی ، شاد نیستی
من این رهارو دوست ندارم ، میخوام همون رها باشی

سیام راس میگه ، من عوض شدم ولی نمیدونم چرا ، نمیدونم حالم خوب نیست ، یا آرامش ندارم
واقعا نمیدونم
اما خداروشکر همه چی خوبه ، همه چی همونه که من میخواستم ، یه همسر خوب ، یه خانواده خوب ، یه کار خوب ، یه عالمه شانس تو زندگی ،همه چی واقعا خوبه 
ولی من نمیدونم چیمه :( نمیدونم چرا ناراحتم ، نمیدونم چی اذیتم میکنه ، نمیدونم چی کار کنم 
کاش میشد برم مسافرت یکم حال و هوام عوض شه )

ولی من نباید اینجوری بمونم :D حالم باید خوب شه ، خوبه خوب :D  روحیه و داری مامانی 
کلا واسه خودم روحیه ای هستماااا  از خود راضی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز سیندرلا
12 مرداد 92 18:16
سلام عزیزم خوبین
مث اینکه دردمون مشترکه
البته درد که چه عرض کنم
نگران نباش خدا خیلی زود بهت یه نی نی میده عزیزم من دیگه ناامیدنیستم و روحیمو نمیبازم
شادباش
بااجازت لینکت میکنم چون تاجایی که خوندم متوجه شدم شبیهیم.... النازهستم 23 ساله از ارومیه


حتما که همینطوره ، من که هنوز خلی زوده بخوام ناامید بشم
ضمنا خانومی من که آدرس وبت و ندارم ، اگه دیدی همین پیامت و آدرست و هم واسم بذار
اسماء ღمامانه فسقل ღ
14 مرداد 92 2:01
عزیزم چقدر عجله داری
نکن اینجوری با خودت خانمی...


باشـــــــــــــــــه
هر چی تو بگی
مامان نازنین زهرا و یاسمین
14 مرداد 92 4:43
عزیزم سعی کن شاد باشی به وقتش خدا بهت نی نی میده منم همین طور بودم یک سال صبر کردم
باید یه مامان شاد و پر انرژی باشی تا نی نی ات بیاد تو شکمت
انشالله به حرمت این شبها خدا دامن همه خانمهای منتظر رو سبز کنه


فدات عزیزم ، مرسی از احساست ، من سعی میکنم همیشه شاد باشم
آیدا
14 مرداد 92 10:29
عزیزم میدونی که من بزرگترین شانس زندگیتمممممم هاه ها پس دیگه ناراحت چی هستی ؟ خدا خودش هروقت صلاح بدونه نی نی میده عجله چرا میکنی عزیزم
مواظب خودت باش بوووسسسسس جیگر من


بوووووووس
نه دیگه ناراحت نیستم
فعلا نی نی تا اطلاع ثانوی کنسل شد

مرسی بزرگترین شانسه من ن ن ن
مامان هلاله
14 مرداد 92 16:54
عزیزم نگران نباش به موقعش تو هم مامان میشی صبر کن و توکل فراوون به خدا


آره میدونم میشم ، فقط یکم عجولم که اونم حل میشه عزیزم
ممنون
مامان ساینا
14 مرداد 92 18:48
قربوووووووووووووووووووووون دلت برم که اینقدر هوای نی نی کرده
ایشالله به زودی مامان میشی رها جون اونم یه مامان مهربون


فدات عزیزم ، نمیدونم چرا یه لحظه خجالت کشیدم اینجوری گفتی
ایشا.. پسته خندون توام همیشه خندون باشه
مامان حسام و زينب
14 مرداد 92 18:59
سلام رها جون مرسي كه بهمون سر زديد انشاالله خدا يه ني ني خو شگل بهتون بده هميشه به لطف خدا اميدوار باشيد با اجازتون لينكتون كردم اگه دوست داريد شما هم منو لينك كنيد


سلام عزیزم
چرا که نه - خوشحالم میشم ممنون ازت دوست من
مامان ساینا
16 مرداد 92 11:03



وااااااای چه قد ماچ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به من و تو می باشد